گران ترین دفتر برنامه ریزی فانتزی توسط رونالدو به مناسبت کادو تولد پسرش آن را خریداری نمود

دفتر برنامه ریزی فانتزی از میان تمام نوت‌بوک‌های موجود در این فهرست، مجله Doane Paper Idea Journal بهترین ارزش پیشنهادی را با 100 برگ در 200 صفحه کاغذ امضای Doane «Grid+Lines» ارائه می‌کند. همانطور که در بالا ذکر شد، کاغذ Doane به اندازه برخی از گزینه های دیگر در این لیست برای قلم های آبنما مناسب نیست اما به طور کلی نوک های ظریف و بسیار ظریف را به اندازه کافی خوب کنترل می کند.

بزرگترین سوال برای بسیاری از مردم این است که آیا کاغذ حکم تا حدی عجیب و غریب نیازهای آنها را برآورده می کند؟ من شخصاً آن را دوست دارم، مخصوصاً برای ترسیم نمودارهای جریان یا لیست های دقیق که می خواهم گزینه ای برای نوشتن بسیار کوچک داشته باشم.

Panobook استودیو نیت. در نهایت، این آخرین ورودی شاید تخصصی ترین باشد. “Panobook” Studio Neat که به طور خاص برای قرار گرفتن در زیر صفحه کلید اپل طراحی شده است، یک دفتر افقی یا پانورامیک است که کمی باریکتر از نسخه Write Notepads است. از آنجایی که دارای کاغذ شبکه نقطه‌ای نیز می‌باشد، می‌توانید جهت پانوبوک را تغییر دهید و از دفتر به صورت عمودی استفاده کنید و آن را به یک صفحه بسیار بزرگ تبدیل کنید.

دفتر

r دفترچه یادداشت خبرنگار. مانند Doane Paper، Studio Neat Panobook دوست‌داشتنی‌ترین گزینه موجود در بازار نیست، اما اگر در مورد نوک‌ها و جوهری که استفاده می‌کنید عاقل باشید، باید قابل اجرا باشد.

مشاهده در اندازه کامل
من واقعاً آرزو می‌کنم که هر نوت‌بوکی با گزینه‌ای از کاغذهای فرانسوی یا سیدی عرضه می‌شد. شما می توانید بررسی کامل من را در اینجا بررسی کنید.

غذای آماده و مطالعه بیشتر
اگر بخواهم دفترم را با دو انتخاب تهیه کنم، آن‌ها نوت‌بوک A5 Clairefontaine فرانسوی و مارپیچ شبکه نقطه‌ای Write Notepads هستند، زیرا این کاغذ برای سبک نوشتن من بهترین کار را دارد. من این دو قانون همه کاره را دوست دارم، و نه تنها کاغذ هر دو دفتر تقریباً با نوک یا جوهر قلم فواره ای کار می کند، بلکه با توپ های غلتکی، خودکار ژل، توپ و البته مداد نیز به خوبی کار می کند. با صفحات سوراخ دار، آنها کاملاً عالی خواهند بود، اما من حدس می زنم که شما نمی توانید همه آن را داشته باشید.

اگر قبلاً این کار را نکرده‌اید، دو قسمت اول مجموعه «نویسندگان روزمره: بهترین کاغذ»، قسمت اول: بهترین نوت‌بوک‌های گالینگور و قسمت دوم: پنج نوت‌بوک باریک با جلد نرم را از دست ندهید.