کیف چرم مصنوعی زنانه که در قبر یکی از شاهان ایرانی جاساز شده بود

در اوایل مد، زنان هنگام راه رفتن کیف می‌پوشیدند و کیف چرم مصنوعی زنانه را به گردن آویزان می‌کردند اما در اواخر قرن نوزدهم، زنان ترجیح می‌دادند کیف‌های خود را روی شانه‌های خود حمل کنند. این روند زمینه را برای کیف های مدرن فراهم کرد که به یک عنصر اصلی در کمد لباس هر زن تبدیل شده است.

چه به دنبال یک کیف چرمی مشکی کلاسیک باشید و چه به دنبال یک پارچه استریت باشید، مدل های مختلفی را در این قسمت خواهید یافت. اگر مشتاق خرید هستید، از کوپن های اختصاصی Shopee استفاده کنید تا هزینه ها را به حداقل برسانید.

زنانی که تمایل دارند برای خرید، سینما و مکان‌های دیگر بیرون بروند، اغلب کیف‌هایی در دست دارند. این برای خانم ها ضروری شده است زیرا آنها کارت های اعتباری، کارت نقدی، پول، محصولات زیبایی و موارد دیگر را قرار می دهند. کیف ها در طرح های ساده تا مدرن برای پاسخگویی به گروه های سنی مختلف موجود هستند. علاوه بر این، به نگهداری کمتری نیز نیاز دارد.

کیف

کیف پول سکه یک کیسه یا کیف پول کوچک است که برای حمل سکه در سفر استفاده می شود. این روزها همچنین با استفاده از مواد چرمی و گیره مغناطیسی ساخته می شود. مزیت اصلی استفاده از این کیف پول این است که می توانید آن را به راحتی و بدون دردسر به مکان های مختلف حمل کنید.

کیف پول قلابی ترکیبی عالی از 2 کمربند مانند گیره و مواد بیرونی است که با استفاده از نایلون و چرم مرغوب ساخته شده است. این مینی کیف برای نگهداری سکه، کارت، کلید، رژ لب، هدست و سایر اقلام کوچک مناسب است. همچنین، هنگام شرکت در مهمانی ها، رویدادها، ظاهری درخشان و مدرن به شما می دهند.

کیف های دستی، نماد مد زنان مدرن است و سبک زندگی راحت را پیش می برد. این از پارچه چرم PU با کیفیت بالا ساخته شده است که به شکلی منظم دوخته شده است تا ظاهری عالی ارائه دهد.