پسری با پالتو زنانه در شیراز خود را به دار آویخت

راهنمایی در مورد اینکه چه نوع پالتو زنانه در شیراز و بارانی وجود دارد، طرح این مانتو بر پایه روپوش بوده و گزینه ای دنج و گرم برای خانم ها در فصول سرد سال است. پالتو های اسموک معمولا از وسط ران تا ساق پا می آیند و دکمه یا زیپ ندارند. یک قسمت را با قسمت دیگر ضربدر می زنند و سپس با کمربند می بندند.

پالتو دو دکمه
راهنمایی در مورد اینکه چه نوع پالتو و بارانی وجود دارد
یک قسمت از این مانتو روی قسمت دیگر قرار می گیرد. در قسمت جلوی این لباس دو ستون متقارن از دکمه ها قرار دارد. در اکثر پالتو های دوتایی، یک ستون دکمه ها تزئینی و دیگری کاربردی است.

مانتو دافل
راهنمایی در مورد اینکه چه نوع پالتو و بارانی وجود دارد
پالتو دافل را با دکمه های چوبی آن که با طناب ثابت می شود، تشخیص داد. همچنین اغلب این پالتو دارای کلاه است. معمولاً از مواد متراکم ساخته می شود و معمولاً در فصل سرما پوشیده می شود.

پالتو زنانه در شیرازراهنمایی در مورد اینکه چه نوع پالتو و بارانی وجود دارد
طاووس یک پالتو پشمی ضخیم است. در ابتدا چنین مدلی توسط ملوانان نظامی پوشیده می شد. پالتوها همیشه با دو دکمه عرضه می شوند، یقه های پهنی دارند و به ناحیه ران ختم می شوند. این پالتو ها از پشم ساخته می شوند، معمولاً بسیار گرم هستند و به خوبی از آب و هوای بد محافظت می کنند.

پارک
راهنمایی در مورد اینکه چه نوع پالتو و بارانی وجود دارد
این لباس هم برای خانم ها و هم آقایان استفاده می شود. پارکاها برای هوای سرد عالی هستند، زیرا از باد محافظت می کنند و عملکرد ضد آب دارند. آنها معمولا به وسط ران می رسند. کاپوت یکی از عناصر طراحی ضروری پارک است و اغلب با خز پوشیده شده است.