فلفل دلمه ای خشک شده بخورید تا دچار سنگ کلیه نشوید

فلفل دلمه ای خشک شده سبز تیره شروع می شود و پس از رسیدن به رنگ زرد/نارنجی تبدیل می شود. طعم این فلفل دلمه ای میوه ای و شیرین است.

فلفل دلمه ای مرموز آبی
اگر فلفل دلمه‌ای آبی را در گوگل جستجو کنید، چند تصویر از چیزی که شبیه فلفل دلمه‌ای آبی است، دریافت خواهید کرد. محصول آبی از هر نوعی نادر است، و به نظر می رسد که بیشتر این عکس ها تقلبی هستند.

یکی آبی از نوع نئون است که نویسنده ای از mossandfog معتقد است تقلبی است. دیگری یک پشته فلفل دلمه ای کاملا آبی از یک فروشنده کانادایی در آمازون است که دانه می فروشد.

نظرات خریداران بیان می کند که این گیاه یک گیاه فلفل است اما یک گیاه فلفل دلمه ای نیست و یک بررسی می گوید که آنها سبز هستند. تصویر دیگری وجود دارد که احتمالاً تنها تصویر واقعی از این سه تصویر است و آن فلفل دلمه ای شکلاتی است که رنگ آبی مایل به سبز دارد.

فلفل دلمه ای

فلفل دلمه‌ای متنوعی به نام Blue Jay وجود دارد که از بنفش، نارنجی و قرمز تغییر می‌کند. گونه دیگر فلفل آبی فیلیوس نام دارد و این فلفل دلمه ای نیست و بنفش است بلکه یک گیاه فلفل شیرین زیبا با فلفل هایی است که شبیه زیور آلات کریسمس است که از گیاه آویزان شده است.

به نظر می‌رسد اگر فلفل دلمه‌ای آبی می‌خواهید، باید بقیه عمر خود را به پرورش فشرده انواع فلفل دلمه‌ای اختصاص دهید یا رنگ‌های غذایی را از بین ببرید.

فکر نهایی
در نتیجه، فلفل دلمه‌ای در رنگ‌ها، شکل‌ها و اندازه‌های زیادی وجود دارد. آنها را می توان در باغ پرورش داد و افزودنی عالی برای هر غذا است. فلفل دلمه ای سبزی سالمی است که کالری کمی دارد و مواد مغذی بالایی دارد. آنها همچنین منبع خوبی از آنتی اکسیدان ها هستند. انواع و اقسام فلفل دلمه ای زیادی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین مطمئناً فلفل دلمه ای را پیدا خواهید کرد که دوستش داشته باشید.