فقط با یک لامپ ال ای دی حبابی 9 واتی سالن تالار را روشن نگه دارید

با روشنایی لامپ ال ای دی حبابی 9 وات می توانیم تا 80٪ در انرژی صرفه جویی کنیم، با توجه به اثرات زیست محیطی، این لامپ مانند لامپ های هالوژن حاوی جیوه نیست، بنابراین هر دو تأثیر تقریباً صفر بر سیاره ما دارند.

با یادآوری مقاله “لامپ های کم مصرف، صورت و ضربدر” که در آن تاثیر منفی استفاده از لامپ های کم مصرف که بسیار کارآمد به نظر می رسید اما دارای جیوه بالایی هستند که استفاده از آنها برای سلامتی و محیط زیست مضر است، مورد بررسی قرار گرفت.

اما لامپ های LED و نورافکن ها را در کجا می توانم در خانه قرار دهم؟

محل قرار دادن LED در خانه
از طریق لروی مرلین
نورپردازی LED با لامپ در حال حاضر به طور گسترده در خانه در داخل و خارج از خانه (باغ، آشپزخانه، حمام، اتاق غذاخوری، سقف و غیره) استفاده می شود، که در طیف گسترده ای از رنگ ها، از قرمز تا هر طیف و شدت سفید موجود است. برای محیط های گرم یا سردتر، برای ادارات، در دنیای طراحی داخلی یا مدرن ترین معماری، در بخش صنعتی و غیره.

لامپ

به طور خلاصه، در کاربردهای متعدد، یک فناوری است که در حال پیشرفت است و به شکلی بسیار کلی در جامعه گنجانده شده است.

در بازار ما می توانیم تعداد بی پایانی از محصولات را پیدا کنیم. انواع بی پایان چراغ های LED برای خانه، شمع، فانوس، بازتابنده، چراغ دیواری، لامپ LED، نوار، فلورسنت و غیره.

تقریباً میانگین قیمت یک لامپ برای خانه حدود 7 یورو است، نسبت به استفاده معمولی ارزان نیست که پیش بینی آن کاهش قیمت با توجه به عرضه و تقاضای بازار با شرکت های جدید است. ارائه قیمت های فزاینده مقرون به صرفه و مناسب در بازار رو به رشد.

مقایسه لامپ
ویدیوی زیر معرفی و مقایسه ویژگی های لامپ های مختلف از تاریخچه تا نحوه کار و تمامی قطعات و لوازم جانبی آنها می باشد. بالون، رشته ها، نخ ها، آمپول، کلاهک و غیره. برای دانستن مزایای آینده ای که در خانه خود به دست خواهیم آورد، باید مقایسه کنیم.