فضانوردی که دمپایی یونیکورن را در سیاره زحل پیدا کرد

در مسابقات منطقه ای، هیچ کس به این موضوع توجه نمی کند که آیا دمپایی یونیکورن به طور رسمی برای مسابقات تأیید شده اند یا خیر. اما برخی از کفش های دویدن با زیره های کربنی نیز وجود دارند که به طور رسمی برای مسابقات تایید نشده اند.

این به این دلیل است که انجمن جهانی دو و میدانی حداکثر ضخامت کفی را 40 میلی متر تعیین کرده است. هر کسی که ماراتن شهر وین 2021 را با دقت بیشتری دنبال کند متوجه خواهد شد که برنده اصلی تنها چند دقیقه پس از مسابقه رد صلاحیت شده است.

او کفش هایی با ضخامت زیره 50 میلی متر پوشیده بود. علاوه بر این، هیچ نمونه اولیه ای را نمی توان در مسابقه پوشید، فقط مدل هایی که حداقل چهار ماه است در معرض فروش عموم قرار گرفته اند.

مزایای
ذخیره انرژی
عملکرد بهتر در دویدن
اقتصاد در حال اجرا بهبود یافته است
معایب
قیمت بالا
طول عمر کوتاه
عملکرد بهتر در دویدن فقط در سرعت بالا
فقط برای یک گروه هدف کوچک در واقع عملکرد بهبود می یابد
خطر آسیب بیشتر
برخی از مدل ها برای رقابت تایید نمی شوند.

دمپایی
نتیجه‌گیری ما: اگر بتوانید با سرعت کمتر از چهار دقیقه در هر کیلومتر برای مدت طولانی‌تری بدوید و بودجه کافی برای کفش‌های دویدن داشته باشید، به احتمال زیاد می‌توانید عملکرد دویدن خود را با کفش‌های کربن کربنی بهبود بخشید. هرچه سطح عملکرد کمتر باشد، شانس کمتری دارد.

پوشیدن کفش پاشنه بلند چه نوع مشکلاتی در پا ایجاد می کند؟

ذرت
پینه ها
انگشت چکشی
پینه پا
نورومای مورتون
فاشیای کف پا
چگونه می توانم همچنان کفش پاشنه بلند بپوشم و سلامت پا را حفظ کنم؟

اگر می‌خواهید کفش‌های پاشنه بلند بپوشید، مطمئن شوید که آن‌ها را هر روز نپوشید، زیرا این کار به جلوگیری از مشکلات بدنی طولانی‌مدت کمک می‌کند. سعی کنید از کفش های پاشنه بلند تری بر خلاف کفش های رکابی استفاده کنید تا وزن به طور یکنواخت در بین پاها توزیع شود.

همیشه مطمئن شوید که کفش مناسب برای موقعیت مناسب، مانند کفش ورزشی برای ورزش، می پوشید. اگر پیاده به محل کار می روید، سعی کنید کفش های پاشنه پا را با خود حمل کنید و پس از رسیدن به محل کار، کفش های پاشنه پا را بپوشید.

افزودن درج به پاشنه پا می تواند به آرام کردن پا و جذب ضربه کمک کند. درج کامل پا یا پدهای متاتارس موجود است.