ساعت دیواری چوبی دست سازی که از یک درخت کهنسال ساخته شده است

ساعت فاخته به سبک سوئدی روی دیواری با بافت گچبری برای یک قطعه در انواع ساعت
آیا هر ساعتی سرگرم کننده تر از ساعت فاخته است؟ در نوع سنتی، یک پرنده چوبی کوچک از دری مخفی بیرون می آید تا فاخته را صدا کند. تعداد تماس ها ساعت را نشان می دهد. قدمت ساعت های فاخته به اوایل دهه 1600 باز می گردد.

آنها از منطقه جنگل سیاه آلمان سرچشمه گرفتند، منطقه ای که حتی امروزه نیز خانه صنعتگران ساعت دیواری چوبی دست ساز فاخته است. در حالی که نوع اصلی ساعت دارای پرنده فاخته است، هیچ گونه کمبودی از جمله کاراکترهای مجاز نخواهید دید.

چیزهایی که باید در نظر بگیرید
هنگام انتخاب ساعت برای خانه، محل کار یا مکان دیگری، موارد زیر را در نظر بگیرید:

سبک – ساعتی را انتخاب کنید که با ظاهر و لحن محیط مطابقت داشته باشد. برای موقعیت های حرفه ای، ممکن است یک ساعت با ظاهری ظریف و ساده بخواهید.

ساعت چوبی
اندازه – یک ساعت بزرگ فضای زیادی را اشغال می کند، چه روی دیوار یا یک تکه مبلمان. با این حال، هر چه ساعت بزرگتر باشد، خواندن آن آسان تر است.

محل قرارگیری – دیوارها معمولاً فرصت های قرارگیری متنوع تری نسبت به ساعتی که باید روی یک سطح صاف قرار دهید ارائه می دهند. با این حال، شما باید مطمئن شوید که ساعت دیواری شما به طور ایمن متصل شده است، که به این معنی است که وزن ساعت یک عامل است.

نوع عدد – آیا ساعتی با اعداد رومی، اعداد سنتی یا کلمات می خواهید؟ گاهی اوقات خواندن اعداد سنتی از راه دور دشوار است، اما دقیق تر نیز هستند.

منبع تغذیه – ساعتی که با باتری کار می‌کند، قابل حمل‌تر از نوع دارای دوشاخه است، اما تعویض باتری‌ها می‌تواند دردسرساز باشد.

ویژگی ها – آیا ساعتی می خواهید که فقط زمان را نشان دهد یا دوست دارید اطلاعات دیگری مانند تاریخ و دما را نیز ببینید؟

خوشبختانه، از آنجایی که گزینه های ساعت بسیار زیادی وجود دارد، تقریباً مطمئناً می توانید هر ترکیبی از ویژگی ها را که می خواهید پیدا کنید.