دوخت تشک مسافرتی دو نفره با استفاده از لایه حریر

ORB Performance Hybrid تشک مسافرتی دو نفره RV معمولی شما نیست. این هیبرید لوکس با ضخامت 13 اینچ، برای کاهش فشار، خواب خنک و کمک به شما در بیدار شدن با آرامش و بدون درد یا درد عضلانی طراحی شده است.

سه گزینه استحکام تضمین می‌کند که اکثر خواب‌آوران می‌توانند بدون توجه به نیازها و ترجیحات شخصی خود، طراحی راحت پیدا کنند.

چگونه انجام شد

آزمایش کنندگان ما شخصاً تمام سطوح استحکام Performance Hybrid را ارزیابی کردند. نرمی متوسط (4) باعث ایجاد کانتور و بالشتک عمیق می‌شود، که باعث محبوبیت بیشتر در تختخواب‌های کناری با وزن حداکثر 230 پوند و تختخواب‌های پشتی زیر 130 پوند می‌شود.

در انتهای دیگر طیف، مدل شرکت  تا حدی کمتر مطابقت داشت و پشتیبانی قوی از سیم پیچ ارائه داد. این مدل امتیاز مطلوب خود را از افراد پشت و شکم با وزن حداقل 130 پوند به دست آورده است.

اگر تعادل بین دو طرح را می خواهید ما سفت متوسط را پیشنهاد می کنیم. این احساس برای همه آزمایش کنندگان ما بین 130 تا 230 پوند در هر سه گروه موقعیت راحت و به اندازه کافی حمایت کننده بود.

ما تحت تاثیر پوشش پرتوهای مادون قرمز دور (FIR) Performance Hybrid قرار گرفتیم که برای تبدیل گرمای بدن به انرژی مادون قرمز و انتقال این انرژی از طریق پوست به بدن شما طراحی شده است.

این فرآیند می تواند باعث بهبودی فیزیکی در طول شب شود. پارچه همچنین گرما را دفع می‌کند، بنابراین تشک در آزمایش‌های کنترل دمای ما امتیاز بالایی کسب کرد.

آزمایش‌کنندگان ما متوجه انتقال حرکت کمی در مدل متوسط نرم شدند، در حالی که دو تشک سفت‌تر رتبه‌بندی قوی‌تری برای پشتیبانی از لبه و سهولت حرکت کسب کردند.

از چه ساخته شده است

سیستم راحتی عمیق و روبالشی Performance Hybrid با یک لایه رویی پلی فوم تزریق شده با مس آغاز می شود و به دنبال آن لایه های فوم پلی فوم و مموری فوم ژل تزریق می شود.

اینکه تشک چقدر با بدن شما مطابقت دارد به استحکامی که انتخاب می‌کنید بستگی دارد، اما آزمایش‌های ما نشان داد که هر سه نسخه نسبتاً سازگار با بالشتک زیاد در اطراف شانه‌ها و باسن هستند. کویل های محفظه ای روی فوم پایه متراکم هسته پشتیبانی را تشکیل می دهند و پوشش FIR تشک را می پوشاند.

علاوه بر ابعاد استاندارد تشک، Performance Hybrid در طرح‌های RV Queen، RV king و RV King کوتاه موجود است. اگر وسیله نقلیه شما فاصله کمی داشته باشد نمایه 13 اینچی ممکن است تا حدودی محدود کننده باشد.

توصیه می کنیم قبل از انتخاب این تشک، فضای خواب خود را اندازه گیری کنید. همچنین ظرفیت وزن فریم تخت RV خود را بررسی کنید، زیرا این تشک می تواند تا 145 پوند وزن داشته باشد.

ORB حمل و نقل زمینی رایگان را به مشتریان در ایالات متحده ارائه می دهد. هر سفارش Performance Hybrid شامل یک دوره آزمایشی خواب است که به مدت 100 شب اجرا می شود و کسانی که تشک را انتخاب می کنند نیز ضمانت 10 ساله در برابر نقص های ساختاری دریافت می کنند.