دمپایی زندان بافت مردانه ای که در شب تغییر رنگ می دهد

به اندازه کافی عجیب، تابستان نزدیک است. این عجیب‌ترین بهاری بوده است که می‌توانیم به یاد بیاوریم، زیرا به سختی از خانه خارج شده‌ایم، بنابراین بیشتر ما بیش از همیشه منتظر تابستان هستیم.

اگرچه نوید یک فصل کاملاً عادی را نمی دهد، اما به نظر می رسد که بتوانیم از استخرها و سواحل دیدن کنیم و از یک شیب خوب لذت ببریم. از سال گذشته، دمپایی زندان بافت مردانه  به سبک خیابانی هجوم آورده‌اند و به کفش‌های کلیدی برای مواجهه با افزایش دما چه در خیابان و چه در محیط‌های آبی تبدیل شده‌اند.

چه طرح‌های کلاسیک انگشت را دوست داشته باشید و چه ترجیح می‌دهید با یک مدل اسپرت با بند ضخیم ریسک کنید (روند خالص در این فصل)، شرکت‌ها طیف گسترده‌ای از امکانات را ارائه می‌دهند که، بله یا بله، با آنچه در ذهن دارید سازگار می‌شوند. برای تابستان امسال

ما این 11 دمپایی مارک با هوای اسپرت را آنقدر دوست داریم که نمی توانیم منتظر تابستان باشیم تا برای اولین بار آنها را بپوشیم.
در روند
ما این 11 دمپایی مارک با هوای اسپرت را آنقدر دوست داریم که نمی توانیم منتظر تابستان باشیم تا برای اولین بار آنها را بپوشیم.
دمپایی های یکدست رنگی ساده ترین تطبیق هستند. شرکت هایی مانند Havaianas با جزئیاتی مانند جلوه های فلزی یا نوارهای براق، اصالت بیشتری به طرح های خود می بخشند. اگر مدل های رنگی شما را متقاعد نمی کند، همیشه می توانید جفت سیاه و سفید، ظریف و جاودانه را انتخاب کنید.

دمپایی

با قیمت 23.62 یورو، ما دمپایی های قوی تری داریم، همچنین برای پاهای بزرگتر مناسب تر است. در واقع تفاوت اصلی با موارد قبلی این است که کفی بسیار بالاتر است که تا حدودی آن را سنگین‌تر می‌کند، اما در هنگام پا گذاشتن روی ماسه با کمی بالاتر قرار گرفتن از پا محافظت می‌کند.

ارزش این فلیپ فلاپ‌ها در آمازون 4.6/5 است، مانند موارد قبلی، اگرچه تعداد نظرات مشتریان بسیار کمتر است، زیرا تنها 62 مورد وجود دارد، تقریباً یک سوم از کسانی که نظر خود را با مدل قبلی ارائه کردند.

آدیداس دورامو اسلاید، دمپایی یونیسکس بزرگسالان

این دمپایی‌ها یکی از کلاسیک‌ترین مدل‌های آدیداس هستند که کف پا مشکی و محافظی هم رنگ دارند اما شیارهای سفید رنگ‌های این برند را نشان می‌دهند.