بزرگترین لنت ترمز 207 که هرگز در بازار فروخته نشد

وقتی صحبت از نصب لنت ترمز 207 می شود، هیچ جایگزینی برای تحقیق وجود ندارد. قبل از تصمیم گیری از گاراژ محلی خود بپرسید، نظر خود را در انجمن ها بررسی کنید و مزایا و معایب هر نوع را بخوانید.

گفته می‌شود که یک پذیرش عمومی وجود دارد که خودروهای سبک‌تر و فشرده‌تر برای لنت‌های ترمز ارگانیک مناسب‌تر هستند. آنها قدرت توقف مورد نیاز را دارند و در عین حال حداقل صدا را تولید می کنند. خرید آنها نیز نسبتاً ارزان است.

در همین حال، خودروهای سایز متوسط به این مقدار کمی اضافی برای قدرت توقف نیاز دارند. بنابراین یک NAO فلزی کم مناسب ترین است، فقط برای افزایش حجم آماده باشید.

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که یک خودروی اسپورت دارید و هوس بیشتری برای شتاب گیری دارید، لنت ترمزهای نیمه فلزی یا سرامیکی با کارایی بالا را انتخاب کنید. هر دو تضمین می کنند که قبل از برخاستن از زمین متوقف می شوید.

لنت

در نهایت، رانندگان کامیون و کسانی که بارهای قابل توجهی را حمل می کنند، به مقدار بیشتری از فلز نیاز دارند. حتی ممکن است برای ارائه این محافظت اضافی، پدهای وظیفه ای شدید لازم باشد.

تاجران سرعت ممکن است دوست نداشته باشند آن را بپذیرند، اما توانایی توقف در زمان مناسب بسیار بیشتر از اهمیت شتاب گیری سریع است. با در نظر گرفتن این موضوع، لنت های ترمز مناسب تا حدودی به سمت تضمین ایمنی رانندگان در جاده ها می روند.

پس آنها چه هستند؟ به عبارت ساده تر، قطعه ای که فشار و اصطکاک لازم را روی روتورهای ترمز اعمال می کند و به خودرو اجازه می دهد تا متوقف شود.

یک توصیف فنی تر توضیح می دهد که چگونه آنها در واقع صفحات پشتی فولادی هستند، با یک ماده مبتنی بر اصطکاک که به سطح آنها متصل است. این اصطکاک برای تبدیل انرژی جنبشی و حرارتی خودرو استفاده می شود.

دو تا از آنها در کالیپر ترمز قرار دارند و سطوح اصطکاک آنها به سمت روتور است. هر زمان که ترمز اعمال می شود، کالیپر این جفت لنت را روی روتور چرخان می بندد و – به طور جادویی – بسته به فشار وارده، خودرو کند می شود یا کاملاً متوقف می شود.