با کلوچه شیرازی هرگز چاق نخواهید شد

فقط بعد از سه سال می توان به نوزاد کلوچه شیرازی داد. مضرترین این شیرینی ها آب نبات و کارامل هستند. آنها قند و رنگ زیادی دارند و هیچ سودی نخواهند داشت. اگر واقعاً می خواهید به کودک کلوچه بدهید، بگذارید شکلات باشد. شکلات حاوی ویتامین های گروه B و آنتی اکسیدان هایی است که ایمنی را تقویت می کند.

زمانی که نوزادان می توانند اولین خوراکی های خود را دریافت کنند
بنابراین می توان مقداری کلوچه به نوزاد داد. آنها احساسات و مزایای مثبت را برای بدن در حال رشد به ارمغان می آورند. سوالی که پیش می آید این است که چه زمانی می توان به کودکان کلوچه داد، چه زمانی می توان اولین هدیه را داد.

اولین کلوچه و مقدار کمی شکر را می توان بعد از اولین تولد وارد رژیم غذایی کرد.

بهتر است سفری را در دنیای لذت های شیرین با موس های میوه ای که با دستان خود از میوه ها و انواع توت های تازه تهیه می شود آغاز کنید. سپس می توانید نمونه ای از گل ختمی، مربا و لوبیای ژله ای را به کودک خود بدهید. بعد از تولد سوم، نوبت به امتحان بستنی کم چرب و کیک خامه ای سبک می رسد.

دادن کلوچه فقط بعد از غذای اصلی ضروری است. بنابراین، او کلوچه زیادی نمیل خواهد کرد و اگر بین وعده های غذایی به او غذا بدهید، اشتهای او را قطع نمی کنید.

شیرینی

آیا امکان دادن آب نبات برای کودکان وجود دارد؟
آیا امکان دارد بچه ها کلوچه بخورند
در اصل، کودکان، مانند همه مردم، می توانند بدونی کلوچه کار کنند. از بدو تولد، کودک یک نوع “شیرینی” را می شناسد و دوست دارد – لاکتوز موجود در شیر مادر. و فقط والدین با عادت های خود چای، فرنی و سایر غذای کودک را شیرین می کنند. با گذشت زمان، کودک به طعم کلوچه عادت می کند و حتی ممکن است غذای معمولی را رد کند. علاوه بر این، غذاهای کربوهیدرات اضافی می تواند منجر به بیماری های متابولیک (به عنوان مثال، دیابت، چاقی رژیم غذایی) و پوسیدگی در دندان های شیری شود.

کودکان شیرین دندان اغلب با والدین کلوچه رشد می کنند، زیرا این بزرگسالان هستند که کلیشه غذا را در فرزندان خود شکل می دهند. خود والدینی که زیاد کلوچه می خورند معتقدند بچه ها به آن نیاز دارند. دومین علت شیرینی در کودکان کم توجهی به کودک است. برای اولین بار، با امتحان کردن یک خوراکی، نوزادی که در خانواده فاقد توجه و محبت است، می خواهد آن را با لذت به دست آورد.

شما نباید از سنین پایین به کودک کلوچه بدهید، اما شروع به نوازش کردن او این کار را به طور منطقی انجام می دهد. عشق و محبت خود را جایگزین کلوچه نکنید، نه