با الکل صنعتی آریا شفق لکه های سفید را از بین ببرید

الکل صنعتی آریا شفق  آلدئیدها در آبجو قابل مصرف مجاز نیستند، بنابراین آلدئیدهای موجود در محلول توسط ستون آلدئیدی حذف می شوند. جریان‌هایی که در بخش‌های مختلف ستون بیرون می‌آیند آلدئید از بالا، روغن بدنه و مخلوط اتانول از جریان میانی و پایینی با آب است. جریان میانی به ستون یکسوسازی تغذیه می شود تا محصولی به نام روح اصلاح شده با 95 درصد اتانول تولید شود. روح تصحیح شده با استفاده از بنزن به عنوان جزء سوم به الکل مطلق تبدیل شده است. الکل مطلق با غلظت اتانول 100% یک محصول استاندارد است که به عنوان واسطه برای تولید سایر محصولات شیمیایی و ترکیب کننده در سوخت های قدرت استفاده می شود. استفاده نهایی از اتانول تا حد زیادی در تولید حلال، استالدئید، اسید استیک، پلی اتیلن و لاستیک مصنوعی خواهد بود.

تولید صنعتی اتانول از ملاس

با استفاده از آب نیشکر نیز می توان تولید اتانول را افزایش داد. اگر آب نیشکر تصفیه شده در فواصل زمانی مکرر اضافه شود، ملاس تخمیر مختل نمی شود.

 

روش های دیگر برای تولید اتانول:

تولید اتانول با هیدراتاسیون کاتالیستی اتیلن: روش مستقیم
روش غیر مستقیم با استفاده از اسید سولفوریک
کاربرد اتانول به عنوان سوخت در موتورهای آی سی:
بنزین با متانول یا اتانولی که به صورت بیولوژیکی تولید می شود مخلوط می شود. این نوع سوخت برای خودروها و وسایل نقلیه موتور بنزینی که قبلاً در جاده ها تردد می کنند استفاده می شود. دانشمندان ادعا می کنند که استفاده از چنین سوخت هایی باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای می شود. موتورهای بنزینی مورد استفاده در خودروها از فناوری احتراق شمع استفاده می کنند و بخارات سوخت در سیلندر احتراق می شوند. بنزین به خودی خود سوخت برجسته ای از نظر عدد اکتان نیست.

ارزش اکتان سوخت با افزودن مواد افزودنی در چند وقت اخیر افزایش یافته است. افزودنی هایی که در بنزین استفاده می شود اثرات مضری بر محیط زیست دارد، به عنوان مثال سرب تترا اتیل یک ترکیب سمی است، MTBE باعث آلودگی آب می شود و هنگام آمدن تولوئن و بنزن بهترین ترکیبات سرطان زا هستند. اتانول اکنون به عنوان افزودنی استفاده می شود که جایگزین سایر ترکیبات مضر می شود. به دلیل محتوای اکسیژن در ساختار آن، احتراق را بهبود می بخشد و انتشار هیدروکربن های نسوخته مضر و مونوکسید کربن را کاهش می دهد.