ام دی اف کابینت آشپزخانه ای که با توجه به دکورتان تغییر رنگ می دهد

فرآیند، مانند تخته نئوپان، ام دی اف کابینت آشپزخانه است که از چوب گرفته شده است. آنها با استفاده از تنه های چوبی، ترجیحاً کاج به دلیل ویژگی هایی که دارند، میسویی که از پوست آنها انتخاب و حذف می شود، تولید می شوند.

سپس کنده های بدون پوست از میان غلتک هایی عبور می کنند که آنها را به ذرات بسیار کوچک تبدیل می کند. متعاقباً، این ذرات شسته شده و تحت یک فرآیند خرد کردن قرار می‌گیرند، همان فرآیندی که با رزین مخلوط می‌شود و سپس تحت همان فرآیند پرس قرار می‌گیرند که از فشارها و دماهای بالا استفاده می‌کند.

اینجاست که به تخته ضخامت دلخواه داده می شود و در نهایت به اندازه استاندارد کارخانه برش داده می شود تا شکل بگیرد.
مزایا: تخته ام دی اف روکش بسیار یکنواخت و یکدستی دارد.

ام دی اف

بافت برنزه یکنواخت آن، ام دی اف را به یک میز بسیار آسان برای کار با آن تبدیل می کند و دسته های آن مانند چوب، میز ایده آلی برای لاک زدن و رنگ آمیزی آسان است. سهولت حمل و نقل آن، میز را ارزان تر از چوب جامد می کند و اغلب با کار کمتر می توان به پایان بهتری دست یافت.

معایب: معایب این تخته بسیار اندک است، زیرا تقریباً در همه موارد می تواند جایگزین نئوپان شود و با مزیت اضافی که می توان آن را رنگ آمیزی، لاک زدن، روت کردن، لاک زدن و غیره کرد.

اگر نئوپان را با تریپلکس مقایسه کنیم، می توانیم بگوییم که از نظر ساختاری مقاوم نیست و به اندازه تریپلکس در برابر آب و هوا مقاوم نیست. اما با درمان مناسب و بسته به کاربرد آن، کابینت ام دی اف می تواند به اندازه یک نئوپان دوام بیاورد.
ارائه ها:
ام دی اف مقاوم در برابر رطوبت:
ام دی اف خام
ام دی اف با ملامینه
ام دی اف با روکش چوب.
ام دی اف بدون مقاومت در برابر رطوبت.
ام دی اف خام
ام دی اف با ملامینه