استفاده از عسل 500 گرمی برای به دام انداختن موش های صحرایی

فواید عسل 500 گرمی کاملاً چیز جدیدی نیست. از زمان های قدیم، فرهنگ هایی مانند مصری ها متنوع ترین فعالیت های بهداشتی را در خود جای داده اند. از آن زمان، استفاده از عسل به عنوان یک آنتی بیوتیک یا به عنوان غذای دارویی در چندین کشور به قدری رواج یافته که حتی به روزگار ما نیز رسیده است. ناگفته نماند که فوق العاده خوشمزه است.

ما موافقیم که اجزای عسل آن را در عین حال خوشمزه و سالم می‌سازد: مانند امتحان کردن یک آب نبات مملو از آنتی‌اکسیدان‌ها و مواد مغذی است، بدون این‌که نگران آسیب‌های مشابه با مصرف شکر سنتی باشیم.

نه تنها علاقه مندان به غذای گیاهی آن را ستایش می کنند، بلکه اکتشافات بیشتری وجود دارد که فضیلت عسل را نشان می دهد.

1. حاوی بسیاری از مواد مغذی سالم است
همان طور که بسیاری از ما می دانیم، عسل هدیه ای از زنبورهاست که به دور از طعم زیبا و رنگ پریده است.

زنبورها بهترین گل ها را برای آنها ذخیره می کنند: مهمترین قندها، اسیدهای آمینه و مواد معدنی گیاهان در شهد متمرکز شده اند. هنگامی که زنبورها در کندو دوباره برگشتند، شهد فرآیندی را طی می کند که آن را بهبود می بخشد. این باید چنین باشد، زیرا ذخیره انرژی و مواد مغذی زنبورها در مواقع سخت به آن بستگی دارد.

عسل 500 گرمی

از نظر تغذیه، نتیجه این فرآیند شگفت انگیز است. یک قاشق غذاخوری عسل (21 گرم) می تواند حاوی موارد زیر باشد:

64 کالری
17 گرم شکر شامل فروکتوز، گلوکز، مالتوز و ساکارز.
عملاً فاقد فیبر، چربی یا پروتئین است.
ویتامین ها و مواد معدنی در مقادیر کم.
آنتی اکسیدان ها
عسل یک غذای بسیار مقوی است

عسل یک غذای بسیار مقوی است

2. سرشار از آنتی اکسیدان
یک واقعیت: عسل تیره بهتر است. این به این دلیل است که مقدار بیشتری از عناصر آنتی اکسیدانی را متمرکز می کند. از جمله آنها عبارتند از:

فلاونوئیدها
فنل ها
آنزیم ها
اسیدهای آلی مشابه
دانشمندان بر این باورند که مخلوط این عناصر آنتی اکسیدانی در عسل تولید می کند که می تواند خطر حملات قلبی، سکته مغزی و حتی برخی از انواع سرطان را کاهش دهد.